Завдяки італійському бренду Alfaparf Milano у Вас з'явилася можна перевірити якість косметики для волосся на основі нано-технологій. В одному назві компанії полягають: високоефективні розробки, спокуса кольором, якість кератинового випрямлення, пристрасні локони і художній підхід до виготовлення препаратів. Сьогодні косметику Alfaparf Milano купити в Україні та Києві можна за доступною ціною з доставкою додому. Косметика Alfaparf Milano - нове слово в індустрії краси! Будучи зразком оригінальності, її якість оцінили в 40 великих академіях світу, «аплодуючи» ефективним формулами, системам приготування:
Компанія синтезувала нові технології і натуральні компоненти. Це екологічний продукт, що пройшов контроль за стандартом ISO 9001: 2000. Унікальна рецептура не дозволяє включати до складу барвників зелений пігмент, а техніка Colour block treatment вміло закріплює колір, доглядає за волоссям, відновлює PH-баланс. Бренду Alfaparf Milano вже більше 35 років. За цей час компанії вдалося досягти грандіозних успіхів:
Історія бренду Alfaparf сягає в далеке минуле. Все почалося в післявоєнному 1945 році, коли Роберто Франкіні разом з двома партнерами відкрили виробництво косметики для волосся. У 1975 році старіючий Роберто Франкіні відійшов від справ, передавши управління компанією, на той момент стала однією з найбільших в Італії, старшому синові. Молодший син Роберто зайняв пост директора по продажах. Роберто-молодший, з юності брав активну участь в управлінні компанією, тепер виявився на других ролях. Будучи природженим лідером і людиною вкрай амбітним, Роберто вирішує піти з компанії і відкрити свою власну справу. Дізнавшись про його плани, його близький друг Піно аррос, який займав на той момент посаду головного технолога, йде разом з ним. Так в 1980 році і народилася молода і динамічна компанія Alfaparf. Ретельно підібрана назва бренду принесло йому успіх і популярність. Alfa - цією буквою грецького алфавіту, що стоїть першою, називають найяскравішу зірку сузір'я, Parf - аромат, косметика. Назва бренду увібрало в себе амбітність і постійне прагнення до досконалості його творця - Alfaparf Milano. Пізніше була заснована alfaparf group, ідеєю створення якої стало прагнення максимально задовольнити всі потреби салону в професійних продуктах. Поступово в портфелі компанії з'явилися такі бренди, як Yellow - професійна косметика для волосся економ-класу, TeN - професійна косметика по догляду за тілом; відкрито напрям Beauty & Business, що займається бізнес-консалтингом VIP-клієнтів. У кожній країні Alfaparf Milano співпрацює тільки з найкращими стилістами, які незмінно цінують високу якість, постійне прагнення до досконалості і чуйне проходження останнім модним тенденціям. Тобто все те, що вклав в компанію її творець - Роберто Франкіні, то, що зумовило настільки швидкий успіх цієї косметики на ринку, її незамінність і цінність в очах кращих стилістів світу.
У Alafaparf Milano є унікальна місія - піднімати перукарське мистецтво над повсякденністю в область моди Haute Couture. Основними цінностями Alfaparf є мода і італійський стиль, що поєднують в собі середземноморську пристрасть, бездоганний смак, багате мистецьку спадщину, увага до деталей і сміливе творчість. Всі компоненти косметики Alfaparf Milano - це синтез високих новітніх технологій і натуральних природних компонентів.
Вся продукція Alfaparf Milano проходить суворий контроль якості за міжнародним стандартом ISO 9001: 2000. Ретельно відстежуються і контролюються всі стадії виробництва і логістики продукції, починаючи з вибору сировини для виробництва, закінчуючи виготовленням упаковки і доставкою готової продукції до клієнта. У розпорядженні Alfaparf Milano знаходяться 3 дослідні лабораторії і 5 виробництв, в стінах яких відбувається розробка інноваційних продуктів, які не тільки відповідають високим стандартам якості, а й відрізняються максимальним вмістом натуральних компонентів, відповідаючи концепції «eco-friendly».