Купуйте з впевненістю. Насолоджуйтесь шопінгом.

Завантаження...

Повернення


Термін повернення

Товар, куплений на AZUM, можна повернути протягом 14-ти календарних днів з моменту його отримання.


Умови повернення

  1. Заповнити та роздрукувати бланк повернення.
  2. В коробку з товаром, який повертається, покладіть копію паспорта, копію чека про оплату та бланк повернення.
  3. Надішліть Вашу посилку до нас назад.

Способи повернення товару

Через відділення «Нова Пошта» або кур'єром.

Вартість послуги оплачує відправник повернення - згідно з тарифами перевізника. При оформленні повернення оціночну вартість товару, що повертається необхідно вказувати дорівнює вартості, зазначеної в бланку замовлення. Зверніть увагу: якщо ви вкажете в способі оплати "накладений платіж", ми не отримаємо посилку. Такі посилки повертаються відправнику.


Способи повернення грошей

  1. На банківську карту - Більшість наших клієнтів воліє повернення грошей на банківську карту - це швидко і дуже зручно. Повернення грошей на банківську карту займає від 4-х хвилин до 3-х днів.
  2. На персональний рахунок - Гроші, зараховані на Ваш персональний рахунок можна буде використовувати для оплати покупок в AZUM


Товари не підлягають поверненню:

  • парфюмерно-косметичні товари і товари в аерозольній упаковці;
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • нижня білизна, боді, корсети, купальні костюми;
  • нічні сорочки, піжами, халати, домашні костюми;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
  • зубні щітки, бритви, помазки для гоління, гребінці, гребінці, масажні щітки, інструменти для манікюру і педикюру;
  • подушки, ковдри;
  • м'які іграшки;
  • рукавички, рукавиці;
  • ювелірні вироби;
  • продовольчі товари та алкогольні напої.

Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовлення.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні випадки:

  • природний знос або вичерпання його ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження, нанесені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • непрацездатність програмного забезпечення, яке не входить в комплект виробу.

Зверніть увагу: якщо присланий вами товар не відповідає необхідним умовам і не підлягає з цієї причини повернення, ми відправимо його вам назад. Витрати на пересилання в цьому випадку AZUM не покриває.

 

Завантажити заяву на повернення: "Заява на ПОВЕРНЕННЯ" »

Обмін і повернення товару, купленого в інтернет-магазині AZUM, здійснюється відповідно до "Закону про захист прав споживачів".
 

ПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ:

Так, протягом 14-ти днів з моменту отримання посилки Ви можете повернути будь-які товари, крім тих, що не підлягають обміну та поверненню згідно із законом «Про захист прав споживачів».

Після прийняття повернення на складі, гроші будуть перераховані на банківську карту або персональний рахунок - до 5-ти робочих днів.